Kabar Berita Terbaru, Berita Viral, Berita update hari ini, Berita terbaru hari ini

Bella Nova Jawab Kabar Pacaran dengan Hotman Paris hingga Kado Berlian Sungguh mengejutkan


Bella Nova tidak mahu mengulas mengenai inisial BN, yang telah bertarikh oleh Hotman Paris. Tetapi dia tidak menolak perkara kedekatannya dengan peguam terkenal itu.

"Saya mempunyai hubungan yang sama dengan Bang Hotman, setakat ini ia baik-baik saja, sehingga kini masih bagus," kata Bella Nova ketika dihubungi

Bukan hanya komunikasi sengit, Bella Nova juga disebutkan telah dijemput oleh Hotman Paris ke Bali. Malah dia ditawarkan untuk tinggal di vila.

"Sekiranya anda dijemput untuk tarikh, anda mestilah masalahnya, bukan hanya saya yang dijemput, yang lain juga mesti ada," kata Bella Nova.

"Saya dijemput untuk berkunjung ke Bali pada masa itu, dan dia juga berpeluang untuk menghantar, dia mahu menawarkan vila dan lain-lain," kata penyanyi 'Neighbor's Grass'.
Juga baca: Bella Nova Dapat Diberikan 400 Carat Diamond oleh Hotman Paris, Serius?




Bukan sekadar tarikh, Bella Nova mendakwa mendapat hadiah daripada peguam terkenal itu.

"Ya, saya mempunyai 400 karat, begitu banyak karat yang berkarat," kata Bella Nova dengan berseloroh.

"Bagaimana pula dengan mendapat 400 karat berlian dari Hotman," katanya terus serius.

Tetapi sayangnya, Bella Nova tidak menyebut berapa harga berlian itu. Apa yang jelas, Hotman Paris adalah salah seorang lelaki murah hati yang dia tahu.

"Saya mempunyai hubungan yang baik, jika saya masih berkomunikasi dengan Bang Hotman, saya akan meneruskannya," kata Bella Nova.

Terdahulu, pengakuan Hotman Paris telah diucapkan apabila ditanya oleh Melaney Ricardo tentang wanita yang telah bertarikh selain artis MB yang merujuk kepada Meriam Bellina. Hotman Paris kemudian mendakwa ada artis lain yang telah bertarikh. Walau bagaimanapun, dia tidak dapat mendedahkan nama sebenarnya di televisyen.




Bella Nova Tidak Dikenal Memandangkan Diamond 400-Carat oleh Hotman Paris, Serius?

"Ada seorang penyanyi dangdut, tetapi saya tidak boleh menyebut nama itu," kata Hotman.

Melaney Ricardo memaksa Hotman Paris untuk bercakap dengan jujur. Sehingga akhirnya Hotman mendedahkan angka pedang itu.

"Inisialnya ialah BN," katanya
Share:

No comments:

Post a Comment

Tekan Tombol Follow untuk mendapatkan Update terbaru

pr checker

Artikel Terpilih

Powered by Blogger.

Blog Archive